wtorek, 23 września 2014

Czy jest tu Ktoś ?

Witajcie .. 


Tak się zastanawiam czy jeszcze mam się usprawiedliwiać ? 
Czy mam czym ? - zapewne tak .. 

a więc Kochani, bardzo Was przepraszam, że nie odwiedzam Was i sama nie przychodzę z nowymi postami .
Dużo się u mnie dzieje i póki co muszę uporządkować swoje prywatne życie. 
Nie chcę Was zbywać byle czym i byle jak, więc uszanujcie to i zostańcie ze mną ! 

Staram się być dostępna na moim Fb, także jeśli macie ochotę, to proszę odwiedzajcie mnie tam. Ci, którzy są dodają mi siły i bardzo za to dziękuję ! 


Mam nadzieję, że powrót nastąpi szybciej, niż przywiduję .. 



Ściskam Was mocno ! 

___________________




3 komentarze:

  1. Ja podobnie jak ty mam małe zaległości ... i też przez życie prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie wszystko jest takie łatwe.. mam nadzieję, że wszystko się ułoży i Tobie !

      Usuń
  2. What i don't understood is in fact how you're no longer really much more neatly-appreciated than you might be right now.
    You are so intelligent. You understand thus considerably
    in relation to this topic, made me in my opinion believe it
    from so many various angles. Its like women and men aren't
    involved unless it's one thing to accomplish with Lady gaga!
    Your personal stuffs outstanding. At all times care for it up!


    Have a look at my web page flashcard cho be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)