środa, 15 maja 2013

Moje małe zakupy

Witajcie :))

Dziś chcę Wam pokazać, co nowego nabyłam w drogerii.
Weszłam głównie po maseczki, które uwielbiam i używam od dawna, jednak dziś kupiłam takie, których jeszcze nie miałam.




Pierwsza to maseczka od Dax Cosmetics, "Planet Essence, maseczka usuwająca oznaki zmęczenia " 10 ml / 3.85 zł.


Maseczka ma za zadanie usunąć oznaki zmęczenia widoczne na twarzy. Zawarty preparat energii ATP pobudza procesy oddychające, dzięki czemu poprawia koloryt i odświeża. Spektakularny efekt po kilku minutach.

Wcześniej miałam rozgrzewającą, producent zapewniał o natychmiastowym efekcie i faktycznie tak było, ciekawe czy tutaj też się sprawdzi.


Kolejna maseczka od Eveline, Pro-regenerująca, błyskawiczna maseczka żelowa " zawiera Kwas hialuronowy + komórki macierzyste. 7 ml / 3.20 zł.

Pro-regenerująca maseczka redukuje ilość, długość i głębokość zmarszczek. Skoncentrowana formuła zapewnia ekstremalne nawilżenie nawet najbardziej odwodnionej i przesuszonej skóry.

Tutaj najbardziej sugerowałam się nawilżeniem oraz napięciem skóry, ponieważ moja twarz nie zyskała jeszcze całkowitej witalności po długiej zimie. ( na zmarszczki jeszcze nie narzekam ) :)) 



 Jak zawsze kupuję też coś z przypadku :) dzisiaj moją uwagę przykuło mydło.




" Tradycyjne polskie szare mydło " stworzone przez Barwa Laboratorium.
100 g / 1.70 zł. 

Najbardziej skusiła mnie 100% zawartość natury. Mydło stworzone na bazie oleju palmowego, bez alergenów, barwników oraz zapachu. Dla osób z wrażliwą skórą.

Nie wiem co z tego będzie, ale w najgorszym wypadku przeznaczę mydło do prania.
Chociaż mam nadzieję, że mi nie zaszkodzi, aczkolwiek wiem, że ma działanie wysuszające, ale z tym sobie idzie poradzić, nie używając go nagminnie i stosując odpowiednie kremy.


Lada dzień zacznę używać tych produktów i możecie się niedługo spodziewać się krótkich recenzji. 

Buziaki ! :))


20 komentarzy:

  1. Cześć, jeszcze nie miałam tych maseczek. '
    też miałam kupć to mydło z barwy ale przez pomyłkę kupiłam inne w przezroczystej folii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak się spisuję ?? Pewnie folia to niewielka różnica

      Usuń
  2. Tych maseczek jeszcze nie miałam, a jestem ich bardzo ciekawa jeśli się sprawdzą u Ciebie to też sobie ich poszukam, wypróbuje coś nowego. Mydełko wczoraj oglądałam, ale jednak nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie aktualnie robię maseczki z zielonej glinki i sama je sobie przygotowuję z proszku, który zamówiłam :)

    A takimi naturalnymi mydłami to ja tylko się myję :D nie wyobrażam sobie, żebym miała moją cerę potraktować jakimś zwykłym żelem z brzydkim składem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też chciałam mieć coś typowo do mycia twarzy, oprócz żeli i mleczek do demakijażu :)

      Usuń
  4. Też lubię maseczki z saszetek. Tych jeszcze nie miałam. A co do mydła - genialne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko spotykane, dlatego przykuło moją uwagę :p:)

      Usuń
  5. o fajna cena mydełka :)! Chętnie bym się skusiła! Szare mydła pamiętam z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się nie spotkałam z tym mydełkiem, ale ostatnio bardzo interesuja mnie wszelkiego rodzaju szaraki!
    Czekam na jego recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również korzystam z maseczek aplikowanych w jednorazowych saszetkach :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam ani maseczek ani mydełko i muszę zakupić bo kocham takie mydła ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pewnie, warto kupić. Przekonamy się wtedy obie o jego działaniu :))

      Usuń
  9. Moja mama i babcia się swego czasu myły takim szarym mydłem :) a maseczek nie znam :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie daj znać, czy maseczka usuwająca oznaki zmęczenia zdaje egzamin :D Ja jestem całe życie zmęczona, więc taki bajer może okazać się dla mnie bardzo przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzję mydełka ;) - lubię takie naturalne mydła ;))

    zapraszam http://maybe-do-it.blogspot.com/ i pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam tych maseczek wczesniej uzywałam tylko z ziaji a ostatnio perfecty:P
    a co do zmian to są na plus???:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)