piątek, 31 maja 2013

Posumowanie miesiąca Maj

Witajcie :))

Dzisiaj jak widać małe podsumowanie miesiąca, nie wiem nawet kiedy znowu zleciał, ale coś tam się zawsze działo, a więc zapraszam :)


Jak dla mnie to minął najpiękniejszy miesiąc jaki jest w ciągu roku. Przepiękne kolorowe kwiaty, żółte łąki czas mógłby się wtedy zatrzymać. Zapach konwalii i bzu mógłby gościć w moim pokoju cały czas :) 




Przechodząc do sedna. W maju obiecałam zacząć realizować temat podkładów i tak się stało. Udało mi się przedstawić Wam 4 podkłady idąc od najmniej mi służącego.  To oczywiście nie koniec i tutaj mała zapowiedź, że możecie się spodziewać dalszych recenzji, ale już tych coraz lepszych podkładów. 

Oprócz podkładów pisałam trochę o pielęgnacji włosów, o walce z trądzikiem i nawet czego się nie spodziewałam zagościły również perfumy. Nie było nic w temacie paznokci oraz ciała i w związku z tym kolejna zapowiedź - nadrobię te tematy w najbliższym czasie.  

Z dużym sukcesem udało mi się wejść w temat składu kosmetyków i tym samym zmienić szampon do włosów na delikatniejszy, dzięki któremu pozbyłam się w dużej mierze łupieżu. 
W dalszym ciągu będę uważnie przyglądać się składowi kosmetyków.

Obiecałam sobie, że w maju przyłożę się do pielęgnacji włosów i zacznę regularnie stosować kozieradkę. Przyznaję się bez bicia - regularnie to to nie było, ale starałam się :) i będę starać się w przyszłym miesiącu dalej, by móc coś więcej o niej napisać.

Miałam zapęd co do sportu, niestety rower nawet nie ujrzał światła dziennego... ALE brzuszki starałam się robić z czego jestem zadowolona. Mam nadzieję, że uda mi się teraz chociaż wyjąć rower :D

Rozliczyłam się z obietnic a teraz co nowego. Maj przyniósł ze sobą moją pierwszą współpracę z firmą "Eveline". Dostałam paczkę jakiej nawet się nie spodziewałam, co wiąże się z testowaniem kosmetyków w najbliższym czasie. 


Wczoraj wielkim zaskoczeniem okazała się wygrana w konkursie u http://cosmovademecum.blogspot.com/2013/05/konkurs-wyniki.html . Nie spodziewałam się w ogóle, ale jest mi bardzo miło i dziękuję ślicznie !  Dużą przyjemność sprawi mi zapoznanie się z wygraną :)

Na sam koniec chcę przypomnieć, że miesiąc kończy się bardzo ważnym dniem w kalendarzu jakim jest DZIEŃ BEZ PAPIEROSA. Sama nigdy nie paliłam i zachęcam wszystkich, by pożegnać się z nałogiem.


co jeszcze przyniesie nowy miesiąc - zobaczymy :) a póki co chętnie dowiem się jak minął Wam maj.

życzę miłego dnia :))


23 komentarze:

  1. maj - miesiac jak miesiac... bardziej zajełam sie blogiem i zaczełam uzywac balsamów do ciała i kremów do twarzy.. olejuje włosy i dbam o paznokcie, równiez je olejujac olejkiem rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My najbardziej lubimy lipiec i sierpień :)
    Wiadomo dlaczego.
    Gratulujemy wygranej :)
    Na pewno się uda wyjść na rower. My to bardzo lubimy i już nie raz wyprowadziłyśmy swoje rowerki z piwnicy :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na rozdanie, może też się uda :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. domyślam sie, ze cięzko, ale na pewno warto :)

      Usuń
  4. JA NAWET NIE ODCZUŁAM ŻE MAJ BYŁ:)

    justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wyniki współpracy!:)
    a u mnie nowy wiosenny makijaż! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlaśnie jestem po 3 papierosie ;/
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też musze zrobić malutkie podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maj z reguły jest najpiękniejszy, a w tym roku średnio, ciągle padało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie mogę narzekać, było pięknie i kolorowo :)) choć deszczowo także :P

      Usuń
  9. Beautiful! Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też dzień bez papierosa zakoñczył się porażką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs:
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Miesiąc można zaliczyć do tych udanych :) Gratuluję współpracy z firmą Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie palę i nie wyobrażam sobie żebym mogła to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh, ja kozieradki nienawidzę :(
    Ale życze konsekwencji i wytrwałości w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) mam zamiar przerzucić się na Jantar

      Usuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)