niedziela, 2 marca 2014

Przedłużone rozdanie !

Witam !


Myślałam, że będę mogła dzisiaj przyjść do Was z wynikiem rozdania, ale niestety nie zgłosiła się odpowiednia ilość osób i jestem zmuszona rozdanie przedłużyć.

Zmieniłam także jeden punkt z regulaminu, a zatem:

> Rozdanie zostanie zakończone po zgłoszeniu się 30 osób i zostaje przedłużone do 23.03.2014. <



Do zdobycia :

> Płynny cień do powiek, "superSHOCK VIVID" Avon. 
Odcień metaliczny.

> Kryjący krem antybakteryjny, " Synegren".
Odcień 02 beige.

> Odżywcze serum do paznokci, " L'biotica BIOVAX"

> Multifunkcyjny krem przeciwzmarszczkowy BB, Eveline.
Odcień Light Complexion.


Co należy zrobić by uczestniczyć w rozdaniu

Obowiązkowo:

- być publicznym Obserwatorem bloga
- udostępnić zdjęcie na Facebooku, które znajduję się na moim Funpagu ( patrz wyżej), lub dodać baner na blogu

Dodatkowo:

- dodać notatkę na blogu (+2 losy)


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Na Fb lubię jako: Imię i pierwsza litera nazwiska
Link do banera na blogu:
Link do banera na Fb:
Link odsyłający do notatki:
E-mail:


Pozostałe punkty regulaminu nie uległy zmianie. 




Powodzenia ! :)

1 komentarz:

  1. Niestety mam przeczucie, że podkład byłby dla mnie zbyt ciemny, a kremu przeciwzmarszczkowego nie potrzebuję, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)