sobota, 5 grudnia 2015

Grudniowe nowości w kosmetyczce

Witajcie !


Przechodząc od razu do rzeczy, chciałabym pochwalić się swoimi perełkami, jakie ostatnio znalazły się w mojej kosmetyczce.
Nie są to rzeczy, które kupiłam pod wpływem emocji, tylko jako przemyślany zakup,
Może jedynie co do rozświetlacza miałam pewne obawy, ale najważniejsze, że nie żałuję.

Kosmetyki na pewno są Wam bardzo dobrze znane. Czy lubiane ? - dajcie znać.




Zacznę może od sztucznych rzęs, bo to do nich przekonać byłoby mi się ciężko.
Nie tak dawno miałam przyjemność być umalowana przez bardziej doświadczoną Osobę w makijażu niż ja, i to właśnie Ona pokazała mi jak mogą świetnie wyglądać kępki rzęs.
Z tego co wiem tamte były inne, ale ja skusiłam się na Ardell'ki, ponieważ cieszą się dobrym uznaniem. 

Kępki rzęs ARDELL Individuals - ok 17 zł
Klej DUO - ok. 25 zł 



Puder sypki matujący Manhattan , Soft Mat Loose Powder ( ok. 30 zł )
Na niego z kolei polowałam podczas akcji -49% w Rossmanie 

Rozświetlacz Wibo, Glamour Shimmer ( ok. 16 zł )
Także zakup z akcji -49%
Za oba produkty zapłaciłam niecałe 30 zł. Warto ? - z całą pewnością ;)


Pomadka Avon to mój nowy numer 1 z serii nude ( 15 zł )
Przepiękny odcień, ładnie nawilża usta i daje efekt jakiego potrzebuje. 
Polecam !



Już dawno nie byłam tak zadowolona z kosmetycznych nowości.
Jeśli mogę to śmiało polecam wypróbować. 
Są to kosmetyki warte uwagi na każdą kieszeń. 


Pozdrawiam ! 

11 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z Twoich nowości :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie nie poznam tak zachwalanej pomadki z Avon ponieważ nie korzystam z ich asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też rzadko, ale wpadł mi w rękę katalog i jakoś tak wyszło :) strzał w dziesiątkę - najważniejsze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Klej duo najlepszy !!!

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-) Wygląda cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  5. paleta wibo jest śliczna, ostatnio ta marka bardzo mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak się sprawdzi ten puder

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ostatnio się sama zastanawiam czy nie kupić i zacząć używać kępek. Kiedyś kleiłam, ale..
    Może pora wrócić albo przynajmniej spróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)