poniedziałek, 17 czerwca 2013

Test balsamu Eveline

Witajcie Kochane :)

przez weekend niestety nie mogłam się zabrać do żadnego wpisu, ale już dziś jestem z recenzją testowanego kosmetyku.
Jest nim " Spa! Professional, nawilżająco-ujędrniający balsam, kwiat lotosu



Cena: nieznana
Pojemność: 350 ml

OD PRODUCENTA


Nawilżająco-ujędrniający balsam sprawia, ze skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość.
Wyciąg z kwiatu lotosu - o wyjątkowo silnym działaniu ujędrniającym redukuje tkankę tłuszczową oraz zapobiega jej ponownemu magazynowaniu.
Kwas hialuronowy - intensywnie nawilża skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność. 
Centella asiatica - naturalny składnik roślinny o niepowtarzalnym działaniu modelującym sylwetkę. Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, uodparnia skórę na rozciąganie oraz zapobiega powstawaniu rozstępów.
Kofeina - poprawia mikrokrążenie, sprawia, że skórka pomarańczowa ulega wyraźnej redukcji.
Witamina E - " witamina młodości ", odżywia suchą skórę oraz pobudza procesy regeneracji. 

SPOSÓB UŻYCIA
Nakładać raz lub razy dziennie, okrężnymi ruchami, wykonując pobudzający masaż.

SKŁAD


OPAKOWANIE

Bardzo wygodna w użytkowaniu butelka, wcześniejsza wersja była okrągła, ta jest z tylu spłaszczona i mniejsza, bo zawiera 350 ml.
Aplikacja za pomocą dozującej pompki jest wygodna i higieniczna. Produkt nie wylewa się z opakowania samoistnie. 


KONSYSTENCJA/ZAPACH

Balsam na pierwszy rzut okazuję się gęsty ale po rozsmarowaniu jest lekki i nie tłusty. Na ciele jednak pozornie zostawia lekko tłustawą nawierzchnie, która w rzeczywistości taka nie jest, co daje skórze ładny blask i efekt nawilżenia. Jest bardzo wydajny i szybko się wchłania, nie lepi się do ubrań czy piżam.




Nie spotkałam się jeszcze z zapachem kwiatu lotosu, ale balsam ten na pewno nim pachnie. Nie jest to intensywny, ale delikatny i przyjemny zapach.


MOIM ZDANIEM

Balsam polubiłam głównie za lekką konsystencję oraz efekt nawilżenia. Dobrze sprawdza się zaraz po depilacji nóg, koi oraz lekko nabłyszcza i nawilża skórę. Jest dobrze wchłaniającym się produktem jakie ja osobiście lubię. Zgodzę się także z niewelacją szorstkości oraz satynowym wykończeniem na ciele.  
Zaraz po otrzymaniu tego balsamu i przeczytaniu etykiety wiedziałam, że nie będzie to jakiś specjalnie ujędrniający balsam, ponieważ z reguły u mnie kosmetyk robi jedno albo drugie, ale rzadziej spotykam się z efektem ujędrnienia, dlatego nie stanowi ten fakt dla mnie większego rozczarowania :) Dobrze, że sprawdza się jako balsam nawilżający.
Polecam tym, którzy nie mają zbyt wymagającego ciała, ale oczekują od kosmetyku nawilżenie i lekką formułę.


Fakt, że dostałam ten produkt nieodpłatnie nie wpłynął na moją opinię.
Dziękuję firmie " Eveline " za przetestowanie produktu.





24 komentarze:

  1. nie używała i chyba na razie się nie skuszę...aktualnie mam otwarte 4 balsamy więc wystarczy haha:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super, wielka butla i pompka.
    ja bardzo szybko zużywam balsamy mimo że smaruję się tylko raz dziennie. Na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego mam już prawie miesiąc, używam raz dziennie i jest jeszcze go duużo :)

      Usuń
  3. Aż 350 ml ? :) Fajnie,że tak go dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tyle :) poprzednia wersja miała go jeszcze więcej, aż 500 ml :)

      Usuń
  4. duża butla - niby dobrze, bo więcej cudeńka ale ja lubię ostatnio małe opakowania, szybciej się kończą i szybciej mogę zabrać się za nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobre spostrzeżenie :D też w sumie lubię różnorodność i nie używam tylko jednego, ale skoro dostałam to szkoda nie wykorzystać :)

      Usuń
  5. Używałam balsamu od Eveline, ale do skóry bardzo suchej. Byłam zadowolona z dobrego nawilżenia i butelki z pompką. Miłe wspomnienia, tak więc testowany przez Ciebie balsam też może być wart świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten też jest właśnie do skóry suchej i jest wart świeczki - jak najbardziej :)

      Usuń
  6. mam ten balsam i dla mnie cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda, dobrze, że ma pompkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki jest go jeszcze dużo to dobrze, zobaczymy pod koniec :))

      Usuń
  8. Ogromna pojemność i efekt nawilżenia - świetna sprawa jak dla mnie:) Poza tym zapach kwiatu lotosu bardzo mnie przyciąga :) Miło, że produkt okazał się całkiem dobry. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go osobiście polecam, a zapach - chyba spodziewałam sie innego, ale może być :)

      Usuń
  9. Nie znam ;/
    Ale może poznam :)
    Ciekawi mnie zapach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja u siebie jak do tej pory widziałam tylko wersje 500 ml co skutecznie mnie odstraszało od zakupu :-)
    ale na taką mniejszą pojemność chętnie bym się skusiła, zwłaszcza że jestem ogromnie ciekawa zapachu
    no i ogromnym plusem jest pompka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla jednych duża pojemność to plus dla innych nie, ja osobiście też wolę mniejsze, a pompka jest bardzo wygodna, to prawda :)

      Usuń
  11. Skoro ma fajną, lekką konsystencję i delikatny zapach to idealnie sprawdzi się latem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)