sobota, 6 kwietnia 2013

pod lupą moja twarz

Witam :)

zanim zacznę cokolwiek pisać na temat kosmetyków, chcę Wam przybliżyć moją twarz, jaki mam typ cery, z czym się zmagam/zmagałam i dopiero później zacznę od pielęgnacji. 

A więc jestem posiadaczką cery mieszanej i tak jak sama nazwa mówi, jest ona różna.
To co charakteryzuje typ cery mieszanej to kłopotliwa strefa T, przeważnie jest to namiar łojotoku, ale w okresie zimowym głownie na czole i nosie skóra jest przesuszona..Przesuszone mam też na co dzień policzki. 
Odnośnie policzków - jestem w okresie walki z trądzikiem,  teraz już w sumie z samymi bliznami, których na szczęście jest coraz mniej. Krem, który stosuję i  któremu poświęcę oddzielny post wysusza jeszcze bardziej policzki, ale jeżeli mam porównać to wolę zmagania z przesuszeniem niż trądzikiem :)
Jeżeli interesuje Was coś jeszcze - pytajcie.

A o zmaganiach i pielęgnacji już wkrótce .. :)
 

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)