sobota, 30 listopada 2013

TAG - 40 pytań kosmetycznych

Hej !


Czytając Wasze wpisy, natknęłam się pary razy na dosyć fajny TAG, a mianowicie pytania kosmetyczne.
Jest to 40 luźnych pytań, na które odpowiem i mam nadzieję, że zainteresuję tym innych :)





1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy dziennie, rano i wieczorem.

2. Jaki masz typ cery? 
Mój typ cery to mieszana.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Mydło naturalne, Barwa

Czy używasz peelingów do twarzy?
Oczywiście, że tak. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez pozbycia się martwego i suchego naskórka.

5. Jaka to marka? 
Ziaja peeling enzymatyczny i Dax Cosmetics, Yoskine, Mikrodermabrazja. 

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
W chwili obecnej używam kremu z kolagenem od BingoSpa.

7. Czy masz piegi? 
Nie :)

8. Używasz kremu pod oczy? 
Ogólnie parę razy uczuliły mnie kremy pod oczy, być może są one jeszcze za silne dla mojej skóry, ale staram się dobrze nawilżać okolice oczu.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Tak, miałam, i powiem szczerze, że z niespodziankami zmagam się do tej pory.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Nie, nie używałam.

11. Jakiego podkładu używasz? 
W zależności od pory roku. Teraz używam trochę cięższego podkładu, by chronić twarz przed ostrzejszym powietrzem jakim jest Manhattan Powder Mat, mieszam go z kryjącym Lirene.

12. Co z korektorem? 
Także używam, pod oczy i na różne niedoskonałości.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
Hmm nigdy nad tym się nie zastanawiałam, ale raczej średnia brzoskwinia.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Podobają mi się jeżeli są zaaplikowane umiejętnie i dają naturalny efekt.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce? 
Tak, wiem, ale tusz używam od większego wyjścia.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Jeśli jest taka potrzeba to jest to maskara Avon Super Shock.

17. Sephora czy MAC? 
Sephora.

18. Masz kartę pro do MAC? 
Nie.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Podkład nakładam paluszkami.

20. Używasz bazy pod cienie? 
Nie maluję się cieniami aż tak, bym jej bardzo potrzebowała.

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Kiedyś używałam, ale nie przypadła mi do gustu. 

22. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Zdecydowanie wolę namalowaną kreskę od cieni.

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Kredka.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Staram się tego nie robić, ale kiedyś się na pewno zdarzyło :)

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nie używam/używałam.

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie, ale przyznam, że bardzo mnie ciekawią i chcę się skusić.

27. Ulubiona szminka? 
Vipera, nie wiem jaki numerek, ale odcień nude.

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie lubię za bardzo błyszczyków, a bardziej efektu lepkich ust.

29. Ulubiony róż? 
Nie mam takiego, gdyż nie używam. Jednym słowem nie znoszę różu.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Tak, najczęściej na Allegro, często można kupić dużo tańsze.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Tak, oczywiście :)

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Zdecydowanie nie.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Oczywiście, że tak. Fascynuję mnie ten temat i bardzo chętnie bym skorzystała.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Wolę nie nałożyć go wcale, niż wyglądać jak straszydło :)

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Hmm, chyba był to niedobrze dobrany podkład :/

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
U innych owszem, ale u siebie wolę minimalizm.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Często zwracam uwagę na makijaż Anny Muchy, Marty Żmudy Trzebiatowskiej i Małgosi Sochy.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Kredka do oczu :) Bez niej wyglądam jakbym ciągle spała :)

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Zdarza mi się, ale w niecałkowitym.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Tragedii nie ma :))


I to wszystko, szybko mi to poszło, jeśli nie macie czasu na dłuższe wpisy to zachęcam do tego rodzaju Tagu :)
Mam nadzieję, że się podobało.




Miłego wieczoru !










11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag :)
    Może też u siebie go zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag,muszę wygospodarować trochę czasu to i ja chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten podkład z Manhattanu jest na prawde bardzo fajny - ost mialam przyjemność go przetestować :)

    Tag bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że i Tobie odpowiada podkładzik :))

      Usuń
  4. ja też mam wrażliwą okolicę oczu i maluję się bardzo delikatnie choć uwielbiam oglądać piękne, kolorowe makijaże

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za bazą pod makijaż, natomiast ta pod cienie jest u mnie must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag :) / W wolnej chwili zapraszam na konkurs lub rozdanie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń
  7. przebrnęłam przez wszystkie pytania ;))

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze i proszę by były one treściwe i rzetele. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i również zagościć na Waszym blogu :)